Hei vaan kaikille, minun oikea nimeni on Pihkatassun Bianca. Ajattelin kirjoittaa teille kaikille kirjeen ja kertoa itsestäni,koska minulla ei vielä ole kotia!!

Eli olen valkoinen käppänä neitokainen ja kohta minulla on ikää 7 viikkoa. Kotiperheeni mukaan olen kuulemma aika villi tyttö. Omaa tahtoa löytyy sekä omaan aika tiukan luonteen. Minusta on ihana hyökätä sisarusteni kimppuun ja rökittää niitä kovan äänen kera oikein kunnolla. Minulla on karkea turkki. Hampaani eivät vielä ole kunnolla puhjenneet mutta kotona ovat puhuneet,että minun alaleukani on kummallinen ja mitä suuremmalla todennäköisyydellä minulle tulee alapurenta =(

Tässä on kuvani. Toivon että minäkin löytäisin kivan harraste kodin. Minusta varmasti tulisi hyvä harrastekoira, koska omaan erittäin erittäin energisen luonteen. Mikäli kiinnostuit minusta niin ota yhdeyttä kasvattajaani!

[email protected]

1242299019_img-d41d8cd98f00b204e9800998e