Matti.jpg

Moro! Mää olen Matti tai siksi nämä mua kutsuvat. Olen kuulemma saanut nimen Matti Myöhänen siitä, koska tulla tupsahdin maailmaan myöhässä ja salaa. Olen kuulemma aika pakkaus... Mitä ne silläkin tarkoittaa?

Myönnetään...Myönnetään...Enhän mä ihan viaton ole ollut vaikka pieni ja söpö olenkin. Mutta söpöyteen mä aionkin luottaa vielä pitkälle tulevaisuuteen. Mä olin viiden päivän ikäinen rääpäle kun kiipesin 15cm esteen yli ja suoraan vapauteen. Mun äiti Kerttu meni ihan sekaisin eikä tiennyt mitä sen olisi mun kanssa pitänyt tehdä. Noh lopulta se haki sitten apua ja mut nostettiin takaisin laatikkoon. 10 päivän ikäisenä tein saman tempun uudelleen ja pääsin vielä pidemmälle, kun edellisellä kerralla. Nyt mun huvit on sitten loppu, kun kasvattaja käänsi laatikon toistenpäin. Saas nähdä, koska me muututaan pinkeiksi, kun eilen saatiin sellaista pinkkiä litkua suoraan suuhun. Mä ja mun broidi kestettiin se niin kuin snautserin kuuluukin, sitkeydellä ja urheudella. Mun siskolikka taasen heitteli päätään, kun joku ärsytetty härkä. Meillä oli hauskaa ku sille nauraa räkätettiin.

Tässä on mun sisaruksia ja me ollaan maitobaarilla.

possut.jpg

possut1.jpg